poniedziałek, 14 maja 2012

dla Mamy c.d.

i jeszcze jedna bardzo prosta kartka dla Mamy...,
Zgłaszam ją na wyzwanie do Scrap Map .

Mapkę zinterpretowałam bardzo dosłownie, główną ozdobą poza koronką jest kwiat zrobiony ręcznie - płatki wycięłam z grubszego papieru a w środku przykleiłam starego klipsa (należał do babci mojego męża).
Kolczyk był uszkodzony - brakowało mu dwóch perełek wokół granatowego kamyczka, wypełniłam te miejsca perłową konturówką do szkła.
        Kartkę zgłaszam także do craftypantek - wyzwanie "od kompletu" 
gdzie trzeba użyć w swojej pracy części biżuterii, zerwanych naszyjników, zgubionych kolczyków itd - taka recyklingowa praca :]
Myślę że ta moja praca nie będzie ostatnia bo trochę takiej biżuterii uszkodzonej jeszcze mam.


5 komentarzy:

  1. Klasyczna prostota to zawsze dobry wybór :) Piękna jest po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo podoba mi się ta prostota i przesliczny kwiat jako mocniejszy akcent. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł! Aż sobie powiększyłam maksymalnie to zdjęcie, bo nie mogłam wypatrzyć, których to perełek brakowało. I w ten sposób babcina biżuteria zyskała nowe życie.

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory, sielsko i romantycznie z nutką vintage dzięki bizuteryjnemu środkowi kwiatka. Miodzio! Dziękuję za udział w wyzwaniu craftypantek i polecamy się na przyszłość:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny klimat stworzyłaś :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń