środa, 30 maja 2012

dyndadełko


Na blogu Szuflady jest bardzo fajne wyzwanie - otwórz szufladę - diamentowy połysk.
Ja otworzyłam szkatułkę po babci mojego męża, w której można znaleźć naprawdę cudne rzeczy tj: guziki, ćwieki, i niekompletną lub uszkodzoną biżuterię (zdjęcia powyżej).
Sama szkatułka jest piękna, nadgryziona zębem czasu - zapewne pochodzi z Wilna tak jak jej pierwsza właścicielka. 
Do swojej pracy wykorzystałam mieniące się koraliki diamentowe, które kiedyś wisiały na kolczykach.
Stworzyłam takie dyndadełko do pokoju dla mojej córki Julki.
Prace zgłaszam także na wyzwanie do Craftypantek - od kompletu w której trzeba wykorzystać elementy biżuterii.



4 komentarze:

  1. Super to "dyndadełko" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Craftypantki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca - i na dużo większą skalę, niż wszelkie moje działania, więc podziwiam podwójnie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja nie mogę! jakie to śliczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń