czwartek, 15 stycznia 2015

ogarnia mnie doodling...

....coraz częściej moje prace to eksperymenty doodlowe :), które dają mi niesamowite 
wyciszenie i odpoczynek. Do tej pory relaksowało mnie robienie samych kartek,
 ale teraz czuje że ta nowa forma rozwija bardziej moją wyobraźnię i 
przez kreślenie tych wszystkich szczegółów daje mi naprawdę dużo frajdy....
Kartkę zaczęłam robić na podstawie mapki Scrap Map, ale dosyć mocno rozbudowała się w trakcie tworzenia :)...Kojarzy mi sie z czasami dzieciństwa, ze snami o lataniu, z kolorowymi indiami - to takie moje tajemnicze opowieści jak w tytule wyzwania w Scrapkach.
Na pewno powstanie jeszcze kilka takich kartek z udziałem tej 
przemiłej, zielonookiej dziewczynki :)....

*****


 oto mapka card mapka 57

9 komentarzy:

  1. wow, fantastyczna praca :) bardzo oryginalna i pomysłowa :) bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapMap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :) Praca bardzo ciekawa, prosimy jednak o wrzucenie obrazka z naszym wyzwaniem :) Dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, fantastyczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap-Map!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest genialna!! podziwiam dopracowanie wszystkich szczegółów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka cudna!!! dzięki za wspólną zabawą na SM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie szczegóły :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie rozrastają się Twoje fantastyczne doodlowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Really cute card! Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo!!! Uwielbiam!! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń